پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119442
ايجاد 14 شعبه قرآني در سطح استان
تاریخ انتشار : 1393/08/17 09:55:16
نمایش : 1212
امام جمعه فارسان از ايجاد 14 شعبه قرآني در سطح استان خبر داد
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام حسين جمالي زاده افزود: اين ادينه قرآني بيش از  500 عضو دارد که  در کلاسهاي آموزشي در زمينه هاي مختلف  افراد آموزش مي بينند.

وي با اذعان به اينکه انس و مودت با قرآن سعادت و خوشبختي به همراه دارد،گفت: اگر از قرآن فاصله بگيريد به هر موقعيتي که در ذهن داريد هم برسيد،احساس خوشبختي و سعادت نخواهيد کرد اما با قرآن در هر موقعيتي که باشيد، احساس آرامش و لذت مي‌کنيد.

خطيب جمعه فارسان افزود: قرآن کتابي است کامل و انسان ساز که هر آنچه انسان براي تربيت و هدايت به آن نيازمند است به طور کلي در بر دارد و سعادت دنيا و آخرت انسان‌هايي را که به دستورها و رهنمود‌هايش عمل مي‌کنند، تأمين مي‌کند.

وي بيان داشت: آموزه‌هاي ديني ناظر به همه ابعاد و دوران‌هاي زندگي انسان‌ها از بدو تولد تا جهان ديگر است و بهره‌مندي از آنها زمينه سلامت روان افراد را فراهم مي‌کند.

وي گفت: تمسک و توجه به معارف عميق قرآني راهي به سمت تعالي و کمال است و در مقطعي که نسخه‌هاي غربي توسعه و پيشرفت، همه به بن‌بست خورده است، مي‌بايست از ظاهر و باطن قرآن به‌صورت توأمان بهره گرفت.

وي بيان داشت: هنگامي که عقايد عقلاني قرآن با محبت عجين شود، زمينه عمل به قرآن فراهم و در نتيجه توفيقات جامعه اسلامي روزافزون خواهد شد. که امروز اين شعبه هاي قرآني ميتواند در جهت آشنا يي نسل ها موثر باشد
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html